e-REJESTRACJA

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, stworzyliśmy możliwość rezerwacji terminu wizyty do poradni specjalistycznych drogą elektroniczną.

Celem naszej elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz oszczędzenie Państwa cennego czasu.

Podczas rejestracji prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowych adresów e-mail, ponieważ drogą elektroniczną będziecie Państwo otrzymywać informację o rezerwacji zaproponowanego terminu wizyty.

 

 

PODRĘCZNIK DO e-REJESTRACJI

Krok 1: Zgłoś się do rejestracji interesującej Cię poradni specjalistycznej.

Krok 2: Zgłoś rejestratorce chęć skorzystania z e-usług.

Krok 3: W celu zweryfikowania danych pokaż swój dowód osobisty, skierowanie (jeżeli jest wymagane) i podaj adres e-mail.

Krok 4: Na podany przez Ciebie adres zostanie wysłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny.

Krok 5: Potwierdź chęć skorzystania z e-usług stosując się do instrukcji zawartych w otrzymanej wiadomości – kliknij na link aktywacyjny. Otworzy się nowe okno, w którym należy wpisać stworzony przez siebie login oraz hasło. Potwierdź dane.

 

i… GOTOWE :-)

 

Od tej pory na stałe jesteś użytkownikiem e-usług w Szpitala Miejskiego w Morągu.

 

Możesz skorzystać z niżej wymienionych e-usług:

1. Rejestracja nowej wizyty tu możesz zarejestrować się do poradni specjalistycznej bez konieczności kolejnej wizyty w rejestracji poradni.

2. Skierowania tu przejrzysz posiadane przez siebie skierowania (jeżeli są wymagane) do poradni specjalistycznej.

3. Zamówienia na receptę tu możesz zlecić wypisanie kolejnej recepty na stale przyjmowane leki, którą otrzymasz po badaniu, podczas następnej wizyty u lekarza w poradni specjalistycznej.

4. Zmiana danych tu możesz zmienić swój login, hasło, adres e-mail.

5. Historia choroby tu odczytasz e-rekord medyczny – historię swoich wizyt w Szpitalu Miejskim w Morągu (począwszy od 01.01.2012 r.)

 

WEJŚCIE DO E-USŁUG

 

e-rejestracja

Print Friendly